Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

Ważne informacje

 Jeżeli przesyłka została wysłana firmą kurierską, proszę po jej otrzymaniu sprawdzić (najlepiej w obecności kuriera) jej zawartość. W przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół, który należy w ciągu 4 dni roboczych przesłać e-mail: kontakt@murmi.pl

Jeżeli otrzymane produkty są wadliwe lub uszkodzone, proszę o przesłanie na adres e-mail kontakt@murmi.pl zdjęć. Proszę nie odsyłać od razu uszkodzonych towarów, tylko czekać na odpowiedź ode mnie. 

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami e-mail: kontakt@murmi.pl

W przypadku stwierdzenia niezgodności, proszę o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@murmi.pl .

Produkty personalizowane nie podlegają reklamacji (wyjątek stanowią artykuły zawierające błędy powstałe przez firmę MurMi), jak również nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

Reklamacji nie podlegają również kolorowe wydruki takie jak np. naklejki, ponieważ różnice w kolorze wynikają z różnych ustawień monitora.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@murmi.pl

 Udzielę Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

  Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Nie ma możliwości zwrotu produktów personalizowanych np. stempli, naklejek.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

     1. Proszę o wypełnienie druku odstąpienia od umowy (tutaj), a następnie przesłanie go na adres e-mail: kontakt@murmi.pl

     2. Towar, który chcą Państwo zwrócić (oprócz produktów personalizowanych) należy przesłać (na własny koszt, nie ma możliwości zwrotu towaru na koszt dostawcy) na adres :

           Alpin Poznań Paweł Włodarz

            os. Młodych 4/39

            63-000 Środa Wielkopolska

          3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzę stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

      4. Jeżeli nie odnotuję przeciwwskazań, na Twój adres email prześlę informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (bez kosztów wysyłki).

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażę Tobie na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny produkt zostanie odesłany, pokrywając koszt przesyłki.

 

Druk zwrotu towaru

 

Formularz zwrotu towaru znajdziesz tutaj

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl