Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

Ważne informacje

Jeżeli przesyłka została wysłana firmą kurierską, proszę po jej otrzymaniu sprawdzić (najlepiej w obecności kuriera) jej zawartość. W przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół, który należy w ciągu 4 dni roboczych przesłać e-mailem na adres : kontakt@murmi.pl

Jeżeli otrzymane produkty są wadliwe lub uszkodzone proszę przesłać na adres kontakt@murmi.pl zdjęcia. Proszę nie odsyłać od razu uszkodzonych towarów tylko czekać na odpowiedź ode mnie.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: {kontakt@murmi.pl}.

produkty personalizowane nie podlegają reklamacji (wyjątek stanowią produkty zawierające błędy powstałe przez firmę MurMi) jak również nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

Reklamacji nie podlegają również kolorowe wydruki takie jak np. naklejki, ponieważ różnice w kolorze wynikają z różnych ustawień monitora.

W razie wątpliwości , zapraszam do kontaktu pod adresem kontakt@murmi.pl

Udzielę Państwu wskazówek jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Nie ma możliwości zwrotu produktów personalizowanych takich jak stemple, naklejki.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Proszę o wypełnienie druku odstąpienia od umowy (tutaj) , a następnie przesłanie go na adres e-mail: kontakt@murmi.pl

2. Towar, który chcą Państwo zwrócić

  1. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Druk zwrotu towaru

Formularz zwrotu towaru znajdziesz (tutaj)

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:c58c1892739db07b8b61142ddcc8ed82#0}
Click Shop | Hosting home.pl