Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin sklepu

                            Regulamin sklepu internetowego Alpin Poznań Paweł Włodarz

 

                                                   1

                           Postanowienia ogólne

Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów i usług oferowanych w sklepie internetowym działającym pod adresem www.murmi.pl zwany dalej "Sklepem".

1. Sklep internetowy Alpin Poznań Paweł Włodarz prowadzi sprzedaż detaliczna przez właściciela sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

2. Właścicielem sklepu jest firma: Alpin Poznań Paweł Włodarz os. Młodych 4/39, 63-000 Środa Wielkopolska, NIP : 786-143-38-10 adres e-mail: kontakt@murmi.pl

Adres korespondencyjny i do zwrotów:

Alpin Poznań Paweł Włodarz

os. Młodych 4/39

63-000 Środa Wlkp.

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się słowo Konsument- oznacza ono pełnoletnią osobę fizyczną dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową.

4. Regulamin jest integralna częścią sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia przez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w sklepie są wyrażone w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny artykułów nie zawierają kosztów dostawy, który można sprawdzić w zakładce (dostawa i płatność).

7. Towary dostępne w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

8. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 roku (Dz.U 133 poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczną  (Dz.U nr 144 poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia.

9. Zdjęcia produktów znajdujących się na stronie sklepu mają charakter podglądowy oraz informacyjny i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu towarów. W związku z różnymi ustawieniami monitora kolorystyka produktów może się różnić od gotowych artykułów, co nie może być podstawą reklamacji.

                                                                   2

                                             Zamówienia

1. Zamówienia można składać przez 24 h na dobę przez cały rok w następujący sposób:

    a) poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej sklepu 

    b) e-mailem na adres: kontakt@murmi.pl

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem.

3.  Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji. Klient ma prawo w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

 

                                                                        3

                                               Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce (formy płatności).

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostaw.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

                                                                        4

                                             Wysyłka towaru

 1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich (np. paczkomaty In Post czy Poczta Polska) lub udostępnia do odbioru przez w siedzibie firmy (po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą).

2. Przy płatności przelewem na konto, termin realizacji zamówienia liczony jest od chwili wpłynięcia pieniędzy na konto Sklepu.

                                                                                                                  

                                                             Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową klient powinien odesłać go na adres: Alpin Poznań Paweł Włodarz os. Młodych 4/39, 63-000 Środa Wlkp., na koszt własny wraz z opisem niezgodności. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Reklamacje i zwroty.

2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji klienta w terminie 3 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności koszt dostawy ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itp.)nie mogą być podstawa do reklamacji towaru.

                                                                    6

                                               Prawo odstąpienia od umowy

1. Na postawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 02 marca 2000 r. klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie (tutaj) na piśmie w ciągu 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie , nie później niż 14 (czternaście) dni.

4. W terminie 7 dni od odstąpienia klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę (pomniejszoną o koszt wysyłki).

5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w Ustawie , o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

a) Świadczenia usług rozpoczęto za zgodą Konsumenta przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy ,

b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania,

c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

d) świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez Niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

f) dostarczaniu prasy,

g) usług w zakresie gier hazardowych

                                                                   7

                                   Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że nie podanie tych określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

                                                                 8

                                     Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu ( w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

                                                                     9

                                   Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianie Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres e-mail wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie Nowego Regulaminu. 

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu sa realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. 

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:c58c1892739db07b8b61142ddcc8ed82#0}
Click Shop | Hosting home.pl