Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Proces realizacji zamówienia

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów? 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym   produktem, poinformuj mnie przez e-mail : {kontakt@murmi.pl} 

  Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru,

  Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy

  Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

  Dostępny na zamówienie – mogę specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się ze mną drogą email: {kontakt@murmi.pl} 

  Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

  Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak zamawiać?

Kiedy znajdą Państwo produkt, który chcielibyście zamówić, proszę kliknąć na jego fotografię, a następnie nastąpi przekierowanie na szczegółowe informacje o nim takie jak np. cena, kolor, wymiar, ilość sztuk itp.

Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup, proszę kliknąć na ikonkę koszyk i artykuł się w nim, automatycznie. Zawartość koszyka znajduje się w nagłówku strony, gdzie widoczna jest ilość oraz cena produktów. Po ponownym kliknięciu na ikonę koszyka wyświetli się szczegółowy wykaz dodanych artykułów, które można usunąć w dowolnym momencie.

Po sprawdzeniu zawartości koszyka należy wybrać sposób dostawy oraz płatności i kliknąć na "zamawiam". Następnie można zarejestrować się w sklepie (możliwość na bieżąco śledzenia swojego zamówienia) lub złożyć zamówienie bez zakładania konta, ale podając dane niezbędne do wysyłki. Następnie należy potwierdzić regulamin sklepu i kliknąć na "podsumowanie" oraz "zamawiam i płacę".

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Kiedy można anulować złożone zamówienie?

Jeżeli chcieliby Państwo anulować zamówienie na produkty niepersonalizowane proszę o przesłanie na adres e-mail kontakt@murmi.pl nr zamówienia z prośbą o jego anulowanie (bez podawania przyczyny). Po otrzymaniu takiej informacji otrzymają Państwo zwrotny e-mail z potwierdzeniem, że zamówienie zostało anulowane.

UWAGA! W przypadku produktów personalizowanych takich jak np. stemple, naklejki ,jeżeli zostały one już wykonane to nie ma już możliwości anulowania takiego zamówienia.

 Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Zamawianie produktów personalizowanych?

Proces realizacji artykułów personalizowanych trwa od 6-14 dni roboczych (dokładne informacje o czasie i realizacji znajdują się w zakładce dostawa i płatność

 Po otrzymaniu zamówienia na produkty personalizowane (stempelki, naklejki) i opłaceniu zamówienia w ciągu 1-2 dni roboczych otrzymają Państwo e-mail z projektem (pdf)

  Proszę o dokładne sprawdzenie otrzymanego projektu, jeżeli mają Państwo uwagi lub chcą zmienić coś w projekcie proszę o poinformowanie mnie e-mailem (kontakt@murmi.pl). Po zaakceptowaniu ostatecznej wersji projektu rozpoczyna się proces realizacji zamówienia. Jeżeli w zaakceptowanym przez klienta projekcie wystąpiły błędy, których klient nie zauważył nie może to być podstawa do reklamacji.

 Jeżeli w ciągu 2-3 dni roboczych nie otrzymają Państwo projektu, proszę o sprawdzenie skrzynki SPAM lub powiadomić mnie e-mailem.

Zamawianie produktów niepersonalizowanych?

Produkty niepersonalizowane są wysyłane w ciągu 3-8 dni roboczych (szczegóły w zakładce dostawa i płatność)

Jeżeli zamawiają Państwo artykuły z różnymi terminami dostawy to całe zamówienie zostanie wysłane w jednej paczce (uwzględniając najdłuższy termin dostawy), chyba że ustalono inaczej z klientem. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

 

Potwierdzenie zamówienia?

 Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail , jeżeli w ciągu 2 dni nie wpłynie potwierdzenie proszę o sprawdzenie skrzynki SPAM lub wysłanie e-mail na adres Kontakt@murmi.pl. Jeżeli zamawiali Państwo produkty personalizowane i zostało opłacone zamówienie proszę oczekiwać na projekt w ciągu 1-2 dni roboczych.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Informacje w zakładce Reklamacje i zwroty.

 

 

Pozdrawiam

Agata Włodarz

MurMi

 

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl